כיצד אורנים פארם מעצבת את שירותי הקנאביס הרפואי בישראל?

. . . . . יוני 30, 2024קטגוריות: בית מרקחת לקנאביס רפואי
בית מרקחת קנאביס רפואי

אורנים פארם היא בית מרקחת חלוצי בתחום הקנאביס הרפואי בישראל. מאז תחילת הרפורמה בקנאביס רפואי, צבר בית המרקחת מומחיות משמעותית במגוון מוצרי קנאביס. צוות הרוקחים המוסמכים בבית המרקחת מציע ייעוץ אישי למטופלים, ומבטיח שיקבלו את הטיפול המתאים ביותר. אורנים פארם, המחויבת למוטו "הבריאות שלך היא העסק שלנו", שואפת למצוינות בשירות. בית המרקחת מספק משלוחים עד הבית בפריסה ארצית, והוא מאושר על ידי משרד הבריאות להחזקה וניפוק של קנאביס רפואי. מאמר זה בוחן את תרומתה של אורנים פארם לרפורמה בקנאביס הרפואי בישראל.

כיצד תרמה אורנים פארם לרפורמת הקנאביס הרפואי בישראל?

אורנים פארם היוותה גורם מפתח ברפורמת הקנאביס הרפואי בישראל. מתחילת הרפורמה, הם מיצבו את עצמם כבית מרקחת חלוצי, המוקדש לספק מוצרי קנאביס רפואי למטופלים הזקוקים לכך. אחת מתרומותיהם המשמעותיות היא הידע המקצועי שפיתחו בנוגע למוצרי קנאביס שונים. ידע זה חיוני לייעוץ למטופלים לגבי הטיפולים המתאימים ביותר למצבם.

הרוקחים באורנים פארם מוסמכים בתחום הקנאביס הרפואי, מה שמבטיח כי הם מצוידים היטב לטפל בפניות מטופלים ולספק ייעוץ אישי. ניסיונם הרב עם מטופלים מאפשר להם להבין את הצרכים וההעדפות הייחודיים של כל אדם, ולהציע אפשרויות טיפול מותאמות אישית.

מחויבותה של אורנים פארם לרפורמה ניכרת גם בגישתם הפרואקטיבית לשירות. הם מציעים משלוחים עד הבית בפריסה ארצית, מה שהופך את הקנאביס הרפואי לנגיש למטופלים ברחבי ישראל. בנוסף, אישורם על ידי משרד הבריאות לאחזקה והפצה של קנאביס רפואי מדגיש את אמינותם ודבקותם בתקנות.

על ידי התמקדות בחינוך המטופלים, נגישות ועמידה בתקנות, אורנים פארם קידמה באופן משמעותי את תחום הקנאביס הרפואי בישראל, והפכה את קבלת הטיפול הדרוש לקלה יותר עבור המטופלים.

אילו ידע מקצועי צבר אורנים פארם?

אורנים פארם צברה ידע מקצועי נרחב בתחום הקנאביס הרפואי. מאז תחילת רפורמת הקנאביס הרפואי בישראל, בית המרקחת נמצא בחזית, לומד ומתאים את עצמו לנוף המתפתח. לרוקחים שלהם, שרובם מוסמכים בקנאביס רפואי, יש ניסיון מעשי עם מוצרי קנאביס וצרכים מגוונים של מטופלים. מומחיות זו מאפשרת להם לספק ייעוץ מותאם אישית המותאם למצבו הספציפי של כל לקוח. ההשכלה המתמשכת של הצוות וההכשרה הייעודית, במיוחד מהיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות, מבטיחים שהם יהיו מעודכנים בפיתוחים ובשיטות העבודה המומלצות. שילוב זה של ניסיון והשכלה מתמשכת מיצב את אורנים פארם כמקור אמין למידע ותמיכה עבור צרכני קנאביס רפואי ברחבי הארץ.

מי נמנה על צוות אורנים פארם?

באורנים פארם, הצוות מורכב מכ-30 אנשי מקצוע מסורים. זה כולל רוקחים, יועצות יופי, נטורופתים, נהגים, אנשי רכש, עובדי מחסן וצוות שירות לקוחות טלפוני ייעודי. רוב הרוקחים מוסמכים לקנאביס רפואי ובעלי ניסיון רב בעבודה עם מטופלים. הם מספקים ייעוץ אישי ללקוחות, תוך הקפדה על כך שכל מטופל יקבל את הטיפול המתאים ביותר. הצוות המגוון עובד יחד כדי לשמור על מחויבות בית המרקחת למצוינות בשירות. בין אם זה דרך משלוחים עד הבית או ייעוץ אישי, כל אחד מחברי הצוות ממלא תפקיד מכריע בשמירה על הסטנדרטים הגבוהים שאורנים פארם ידועה בהם.

כיצד אורנים פארם מבטיחים שירות מעולה?

אורנים פארם מחויבים לספק שירות מעולה ללקוחותיהם. מחויבות זו מושרשת בסיסמה שלהם, "הבריאות שלכם היא העסק שלנו", שהיא הרבה יותר מסתם מילים; היא משקפת את גישתם לשירות לקוחות. בית המרקחת שם דגש על יחס אישי, מקצועי ואמין לכל לקוח.

הצוות באורנים פארם מורכב מקבוצה מגוונת של כ-30 איש, ביניהם רוקחים, יועצות יופי, נטורופתים, נהגים, אנשי רכש ועובדי מחסן. כל אחד מחברי הצוות הוכשר לתעדף את שירות הלקוחות, ולוודא שהלקוחות מקבלים ייעוץ מדויק ומועיל. הרוקחים, בפרט, עברו הכשרה מיוחדת מהיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות. הכשרה ייעודית זו מציידת אותם בידע לייעץ למטופלים על טיפולי הקנאביס הטובים ביותר המתאימים לצרכיהם.

בנוסף, אורנים פארם מציעים שירותי משלוחים עד הבית בפריסה ארצית. נוחות זו מאפשרת למטופלים ברחבי הארץ לקבל גישה לקנאביס הרפואי שלהם מבלי צורך להגיע פיזית לבית המרקחת. צוות שירות לקוחות טלפוני ייעודי זמין גם הוא לסייע בכל שאלה, ולוודא שהמטופלים מקבלים את התמיכה לה הם זקוקים במהירות.

ההתמקדות של אורנים פארם במצוינות בשירות ניכרת בכל היבט בפעילותם, החל מהצוות המקצועי ועד לשירותי התמיכה המקיפים שהם מספקים.

לאורנים פארם תרומה משמעותית לרפורמת הקנאביס הרפואי בישראל. המחויבות שלהם לידע מקצועי וטיפול אישי ביססה את מעמדם כמובילים בתחום. עם צוות מסור ומיומן, הם מבטיחים שלמטופלים תהיה גישה לשירות אמין ואישי. אישורם על ידי משרד הבריאות ושירות משלוחים עד הבית בפריסה ארצית מדגישים עוד יותר את מחויבותם לנגישות ולמצוינות. אורנים פארם ממשיכים למלא תפקיד מכריע בשיפור שירותי הקנאביס הרפואי, ומדגימים את המוטו שלהם, "הבריאות שלך היא העסק שלנו", בכל היבט בפעילותם.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://oranim-pharm.co.il/