שלושה טיפים לרכישת ציוד לקרוספיט

. . . . . אוקטובר 24, 2021קטגוריות: ציוד כושר

קפיצות תיבה הן תרגיל קרוספיט פופולרי. קפיצות תיבה הן פופולריות כי הן יעילות, יכולות לגרום לך להזיע מהר, וניתן להשתמש בהן בכל רמות הכושר, כמו גם ברמות כישורים שונות. זה חשוב לא רק לקפוץ קופסאות. זה לא התרגיל הכי קל ללמוד וזה יכול לקחת קצת זמן לפני שאתה רואה תוצאות. תוכל לראות שיפורים אם אתה שם את הרגל הטובה ביותר שלך קדימה ולעבוד קשה כדי לשפר את הכישורים שלך. הנה איך להתאמן כמו שצריך לקפיצות תיבה.

תתחיל ללמוד איך לקפוץ כמו שצריך. מתחילים צריכים להתחיל עם עשר חזרות של עשר קפיצות לקופסה, אבל תרגישו חופשי להגדיל את המספר הזה ככל שאתם משתפרים. כדי לעזור לך גם לראות מה אתה עושה, ולתת סיוע אם צריך, אני ממליץ לך להשתמש בתצפיתן לקפיצות התיבה הראשונות שלך. קפיצות תיבה מבוצעות בדרך כלל על מדרגות כדי שתוכל לשמור על מתח וגובה. ניתן לקבל מידע נוסף אודות ציוד וגם משקולות קטלבלס למכירה כאן באתר.

קפיצות תיבה צריכות להתחיל על משטח ריק. לקפוץ ישר על רצפת בטון יגרום לך מתח ברגליים ובחזרה. השרירים האלה הם מה שעוזר לך לקפוץ גבוה יותר. דרך טובה להתחיל את האימון שלך היא על ידי התמקדות בבניית שרירי הרגליים שלך ולאחר מכן עובד אותם על הקרקע. אם ברצונך להוסיף משקל, תוכל להשתמש במשקולות הקרסול או שמישהו אחר יניח את המשקולות על פלג גופך התחתון.

מד AMR הוא בחירה טובה לקפיצת התיבה הראשונה שלך. מד AMR, שהוא בעצם קריאה אלקטרונית, יגיד לך איפה סימני הנחיתה שלך. כאשר אתה עושה את האימונים שלך, אתה צריך לשים לב למיקום של המדחפים שלך. ככל שהאזור קטן יותר אתה צריך לשפוט הנחיתה שלך היא, טוב יותר. התחל קופץ התיבה שלך לפחות 200 מטרים מהקיר הקרוב. זה יקל עלינו לא לסמן את הקיר.

לאחר שהקופסה של הזוג הראשון קופצת, תעבוד בהדרגה קרוב יותר לקיר. כדי לשמור על איזון בזמן שאתה עולה קופץ התיבה, זה חשוב שיש מישהו איתך. באופן כללי, כאשר אתה משתמש בשרירי גוף תחתונים כדי להפעיל תנועה כלפי מעלה, ככל שגוף עליון חזק יותר, כך נוצר יותר כוח. לכן, עבוד על פלג גופך העליון כדי לספק יותר כוח על ־ ידי שימוש במשקלים כבדים יותר או יותר חזרות. אחרי שתגביר את כוחך בפלג גופך העליון, תוכל לעשות אימונים יותר אינטנסיביים עם פחות שומן גוף!

אחרי האימון הראשון שלך, אל תעשה עוד קפיצות עד שהרגליים והירכיים שלך יהיו חמות. אם תתחמם מוקדם מדי, תלחץ את הרגליים והירכיים, מה שיגרום לך לייצר פחות כוח כאשר תנסה את הבא בתור. אז אתה יכול לעשות אימון סטנדרטי באמצעות הידיים בלבד. תעשה את אותו הדבר בשביל הרגליים שלך. עשה כמה שיותר חזרות תוך שמירה על המשקל שלך קל. זה יעזור לך להתרגל לרעיון שניתן לעשות אימונים כבדים עם חזרות נמוכות.

הדבר השלישי שתרצה לעשות כדי להכין את עצמך ל ”קרוספיט ווד” הוא להגביר את מהירות הריצה שלך. כדי לעשות את זה, לא לרוץ על ההליכון בכלל. במקום זאת, לרוץ סביב המסלול. אתה תקבל טוב יותר בריצה על המסלול. עם זאת, עד אז, האפשרות היחידה שלך היא להשתמש כפיפות החזית שלך לכוח.

אתה צריך גם לשקול לעשות מייל נוסף לפני כל קופסה שלך קופצת. זה יאפשר לך להתחמם מספיק כי הרגליים והרגליים שלך ירגישו בנוח להיות הרים מעל הקרקע לקפיצה הבאה. זה צריך להיעשות לפני שאתה מתחיל כל אימון קרוספיט. זה יעזור לך להרגיש יותר בנוח להיות במקום גבוה יותר עבור הנציגים. לאחר מכן תוכל לבצע את הנציג כראוי בבוא העת.

אולי יעניין אותך גם: